Kompleksowe wsparcie w zarządzaniu kluczowymi obszarami przedsiębiorstwa

System powstał w oparciu o bogate doświadczenie Asseco Business Solutions, zdobyte podczas realizacji wdrożeń u wielu liderów branży motoryzacyjnej w Polsce.

 


Nasze rozwiązania użytkują m.in. takie firmy, jak:  AD Polska Aftermarket, BHMD, Entertrade (marka KAMOKA), Feu Vert Polska, Feu Vert Car Service Polska, Gordon, Intercars, Kosser (Bułgaria), Moto Budrex, P.W. Autos, RK Niedziałek czy Saga Auto


Rozwiązanie dla dystrybutorów części motoryzacyjnych umożliwia m.in :

  • zarządzanie gospodarką magazynową części samochodowych
  • zarządzanie kartoteką asortymentową i kontrahentów
  • zarządzanie transportem
  • prowadzenie sprzedaży
  • obsługa reklamacji (zarówno do dostawców części, jak i od odbiorców)
  • prowadzenie usług serwisowych, wymianę opon i przechowalnię
  • obsługa zamówień od dostawców
  • prowadzenie narzędziowni

 

Współpraca z innymi aplikacjami i urządzeniami

Program można integrować z popularnymi systemami do składania zamówień przez Internet, takimi jak Integra WebCatalog oraz TecCom, a także ze znanym katalogiem części samochodowych TecDoc

System umożliwia również wymianę danych za pomocą aplikacji EDI oraz pozwala na połączenie z czytnikami kodów kreskowych.

Możliwa jest także współpraca z aplikacjami zewnętrznymi firm spedycyjnych.


Co zyskasz wdrażając nasz system?

Ograniczenie czasu wdrożenia i kosztów adaptacji systemu ERP dzięki wykorzystaniu predefiniowanego gotowego rozwiązania branżowego.

  • Sprawną obsługę sprzedaży, także w firmach posiadających punkty handlowe w wielu lokalizacjach.
  • Ułatwienie procesu zamawiania towaru na stan i pod klienta (tzw. Back Orders).
  • Możliwość wygodnego porównywania cen zakupu od różnych dostawców.
  • Pełną kontrolę nad cenami minimalnymi sprzedawanych towarów.
  • Możliwość prostej ewidencji i łatwego zarządzania dużą ilością towarów (wyposażeniem, częściami oraz akcesoriami samochodowymi).
  • Możliwość definiowania elastycznej polityki cenowej w oparciu o rozbudowany system cenników i rabatów.
  • Minimalizację zapasów w oparciu o algorytmy zamawiania do stanów minimalnych i maksymalnych.
  • Możliwość wykonywania rozbudowanych analiz współpracy z dostawcami.
  • Optymalizację procesów związanych z transportem towarów.
  • Sprawną obsługę części regenerowanych.

Informacje o produktach znajdziesz
również w naszych folderach

Zobacz