Systemy mobilne dla firm działających w oparciu o sieci przedstawicielskie 

Od blisko 20 już lat oferujemy jedne z najbardziej popularnych aplikacji klasy SFA (Sales Force Automation) w Europie. Od wczesnych lat 90. dokonaliśmy kilkuset wdrożeń naszych systemów w blisko 40 krajach. Obecnie z rozwiązań korzysta ponad 30,000 aktywnych użytkowników.



Najnowszy program na urządzenia z systemem iOS/Android

Oferujemy nowe rozwiązanie klasy SFA/CRM Mobile Touch wspierające pracę sił sprzedażowych firmy.

Program jest przeznaczony do pracy na tabletach i smartfonach opartych o system operacyjny iOS oraz Android. W porównaniu do bardziej tradycyjnych systemów SFA Mobile Touch w dużo wyższym stopniu usprawnia pracę sił sprzedażowych firmy, pozwalając szybciej dotrzeć do niezbędnych informacji, w tym do materiałów multimedialnych. Aplikacja umożliwia również wizualną prezentację ofert promocyjnych czy standardów ekspozycyjnych.

Oprócz narzędzi z obszaru kompleksowego wsparcia sprzedaży w terenie (SFA) Mobile Touch wprowadza także innowacyjne podejście do zarządzania sieciami przedstawicielskimi, udostępniając funkcje umożliwiające uzyskanie przewagi w punktach sprzedaży, takie jak RAO (Retail Activity Optimization), Perfect Store, Advocacy czy Coaching.


 

Wysokie oceny w Raporcie Gartnera

Międzynarodowe biuro analityczne Gartner wymieniło naszą ofertę mobilną w prestiżowym raporcie Source: Gartner's Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry” (07.06.2016).

Nasza firma została uznana za jednego z wiodących dostawców mobilnych systemów klasy SFA, który posiada silną pozycję na rynkach europejskich oraz zdolność do obsługi klientów z branży FMCG także w skali globalnej.

Czytaj więcej


Raport prezentuje sylwetki 19 dostawców systemów wsparcia sprzedaży dla wiodących producentów FMCG na świecie.

Źródło: Raport Gartnera: "Market Guide for Retail Execution and Monitoring Solutions for the Consumer Goods Industry” (07.06.2016).


Model pełnego outsourcingu

Oferujemy wsparcie na wszystkich etapach wdrożenia rozwiązań mobilnych, a także w fazie powdrożeniowej

Nasze systemy mobilne oferowane są w modelu pełnego outsourcingu. Dzięki temu przejmujemy całkowitą odpowiedzialność nie tylko za same programy, ale także za tak istotne elementy rozwiązań, jak infrastruktura systemowa, komunikacyjna, nadzór nad działaniem procesów integracyjnych, czy transfer zamówień do dystrybutorów.

Wspieramy również naszych klientów w zakupie oraz zarządzaniu platformami sprzętowymi, na których pracują nasze rozwiązania mobilne.


Bezpieczeństwo

Dbamy o bezpieczeństwo użytkowania naszych aplikacji mobilnych

Ponieważ bezpieczeństwo zgromadzonych w systemach IT informacji ma bardzo duży wpływ na stabilność prowadzonego biznesu, zapewniamy użytkownikom systemów dostęp do własnego Data Center, które charakteryzuje się wysokimi standardami bezpieczeństwa zarówno na poziomie organizacyjnym, jak też technicznym. Przechowywane są w nim dane naszych klientów zgromadzone w ich rozwiązaniach SFA.



Okiem menedżera

 

Aneta Drwal zdjęcie do cytatu

Systemy mobile Asseco Business Solutions to rozwiązania wysoce cenione i kupowane w całej Europie już od początku lat dziewięćdziesiątych. Zaufała nam i wdrożyła nasze rozwiązania zdecydowana większość największych firm FMCG, jak również przedstawiciele branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i budowlanej. Nowa rodzina aplikacji mobilnych Mobile Touch otwiera nowe możliwości dla wszystkich organizacji działających w oparciu o terenowe struktury sprzedaży.

Aneta Drwal
Zastępca Szefa Wydziału Wdrożeń Systemów Mobilnych

 

 

Co zyskasz wdrażając nasz system?

  • Wzrost wydajności pracy dzięki możliwości obsłużenia za pomocą tych samych zasobów większej ilości kontrahentów w tym samym czasie.
  • Możliwość efektywnego zarządzania siecią pracowników terenowych.
  • Optymalizację kosztów operacyjnych oraz osobowych.
  • Podniesienie jakości obsługi klienta poprzez łatwy i szybki dostęp do informacji z dowolnego miejsca i o każdej porze.
  • Eliminację zagrożenia związanego z popełnianiem błędów przez pracowników wykonujących zadania poza systemem (np. ręczne zbieranie zamówień, itp.).
  • Możliwość ekspansji na nowe rynki i rozwoju biznesu.

Opinie naszych klientów

Skutkiem wdrożenia systemów Asseco Business Solutions było podniesienie efektywności w zakresie zarządzania siecią pracowników w terenie oraz poprawa parametrów pracy przedstawicieli handlowych. Usprawniono także obieg informacji w ramach prowadzonych działań sprzedażowych i okołosprzedażowych.

Rafał Szkudlarek
Administrator Systemów Wsparcia Sprzedaży w Tchibo Warszawa