e-commerce

Branża alkoholowa

e-Commerce dla branży alkoholowej

Skuteczne rozwiązanie dla branży napojów alkoholowych i bezalkoholowych

  • sprzedaż wielokanałowa prowadzona przez producentów i dystrybutorów
  • dedykowane algorytmy logistyczne i rabatowe
  • zarządzanie sprzedażą w modelu B2M (B2B i B2C)
top18522

Dlaczego nasz e-Commerce
dla branży alkoholowej?

Kontrola warunków umownych
Automatyzacja procesu zamawiania
Zapewnij klientowi pozytywne doświadczenie zakupowe dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności, szybkie zamówienia z szablonu lub pliku, kontrolę wynegocjowanych warunków handlowych (umowy dystrybucyjne, cenniki, promocje)
Kontrola stanu zapasów na magazynie
Zapewnienie dostępności produktów na rynku
Zadbaj o prawidłową rotację produktów i zapewniaj pełną dostępność produktów do sprzedaży (zapobieganie over stock i out of stock) dzięki dzięki zamówieniom sugerowanym, które uwzględnią mi.in odsprzedaż z ostatniego okresu, sezonowość czy aktywność promocyjną.
Indywidualne mechanizmy dostawy
Zoptymalizowane procesy logistyczne
Zoptymalizuj procesy logistyczne poprzez stosowanie algorytmów logistycznych, które dobiorą odpowiedni magazyn, środek transportu i zadbają o prawidłowe zatowarowanie pojazdów, zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi i logistycznymi.
Opakowania wielokrotnego użytku
Zarządzanie obiegiem opakowań zwrotnych
W zakresie opakowań zwrotnych udostępniaj informacje o ilości opakowań na stanie u klienta, wraz z wysokością kaucji za opakowania. Twój klient może zadeklarować zwrot tych opakowań, dzięki czemu możliwe jest zaplanowanie logistyki w tym zakresie.
dostęp do usług
 o każdej porze
indywidualne
 mechanizmy dostawy
opakowania
 zwrotne
panel
 dla PH
aplikacja
 mobilna
Rezerwacja stanów w czasie rzeczywistym
Dostępność sprzedawanych produktów
Udostępniaj klientowi aktualnie dostępne ilości produktów, a Platforma e-Commerce automatycznie zarezerwuje je podczas składania zamówienia i zaktualizuje stan magazynowy w czasie rzeczywistym.
Zautomatyzowana kontrola finansów
Rozliczenia finansowe
Udostępniaj klientowi bieżące informacje na temat jego rozrachunków, w tym limitów kupieckich, faktur, płatności co pozwoli Ci na pełną, zautomatyzowaną kontrolę płatności i poprawę płynności finansowej firmy.
Narzędzie do komunikacji dwustronnej z klientami
Zarządzanie reklamacjami i zgłoszeniami
Zarządzaj narzędziem do dwustronnej komunikacji z klientami, dzięki któremu możesz kontrolować procesy reklamacyjne czy zgłoszenia od klientów – np. przesłane koncesje. Co istotne do każdego zgłoszenia możesz przypisać dedykowanego opiekuna odpowiedzialnego za rozpatrzenie danego typu zgłoszenia.
branża alkoholowa w ecommerce
pluta_slawomir-kwadrat
Sławomir Pluta
Szef Wydziału Sprzedaży i Wdrożeń Rozwiązań e-Commerce
Webinarium VOD

Branża alkoholowa w e-Commerce.

Jak wpływać na sklepy i segment HoReCa by zwiększać sprzedaż online?

Podczas spotkania, zaprezentowaliśmy jak rozwiązać problemy wynikające:

  • ze sprzedaży do sklepów i segmentu HoReCa;
  • ze sprzedaży wielokanałowej prowadzonej przez producentów i dystrybutorów;
  • z braku zaangażowania partnerów handlowych do korzystania z platformy e-Commerce.
Obejrzyj webinarium

Dzięki platformie e-Commerce możesz pracować w modelu B2M (B2B+B2C)

który pozwala producentom i dystrybutorom na rozszerzenie kanału sprzedaży o sprzedaż konsumentom, wykorzystując usługę click&collect.

branza-alko-e-commerce222 (1)
  • dzięki rozwiązaniu click&collect, konsument może zamówić towar i wskazać miejsce odbioru w punktach sprzedaży, które posiadają koncesję na sprzedaż alkoholu,
  • łatwo wdrożysz sprzedaż do konsumentów i dotrzesz do większej liczby klientów,
  • zapewnisz spójność wszystkich kanałów sprzedaży online i offline (omnichannel), wykorzystując usługę click&collect,
  • użyjesz tych samych narzędzi, aby zróżnicować przekaz marketingowy, ceny, promocje, obsługę posprzedażową, ale utrzymasz spójny wizerunek marki.

    Umów się na prezentację rozwiązań
    lub zapytaj o szczegóły

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: